Kalundborg og omegns motorklub

KOMO blev stiftet 30/10-1963.

KOMO Blev rigtigt kendt tilbage i 83’ hvor de var bland nogle af de første klubber til at lave Rallysprint, dette skete på havnen i Kalundborg, nærmere betegnet JKL’s opmarch plads og område, det flyttede året efter til Gammelrand grusgrav ved Svebølle, hvor det har holdt til næsten alle år siden på nær en afstikker tilbage til den gamle opmarchplads på JKL’s opmarch plads i 1998, der markerede klubbens 25 års jubilæum med Rallysprint.

KOMO Har også gjort sig bemærket på Rally scenen, hvor de i flere år afholdte Rally DM med Lerchenborg slot som Rallycentrum.

KOMO Har deltagere indenfor Klubrally, Rallysprint & Rally, Bane, Offroad, O-løb.

KOMO’s formål er bla. at fremme den lokale Automobilsport, at fremme kammeratskab medlemmerne imellem.

Som medlem af KOMO får man tilsendt DASU’s medlemsblad Ca. 6 gange årligt.

Kontingent for 2023:

Aktiv medlem inkl. licens: 750 kr.

Aktiv medlem under 18 år: 450 kr.

Almindelig medlem: 300 kr.

Som tidligere medlem, skal du overføre det beløb der passer til dit kontingent, med oplysning om navn, adresse, evt licensnr. hvis du kan huske det, ellers kontakt os hvis du er i tvivl.

Som nyt medlem skal du sende mail til kasserer@komorally.dk, med oplysninger om, navn, adresser cpr-nr., mail og helst mobilnr., derefter overfører du det beløb der svarer til det kontingent du ønsker.

Konto : 2190  Regnr : 6600033222

Kontakt til KOMO: